Saturday, September 17, 2011

Sept 17th

ON TWITTER

@juhriSL :"I just finished watching Personal Taste. cant help think that Lee Min Ho got plastic surgery before he acted on TV. too charming to be true"

@juhriSL : "@mafiajahe I cant trust his eyes and his nose. ah, maybe I'm just jealous & wanna do one someday. LOL. errr. are you member of Pottermore?"

@lysia_ely : "@juhriSL he got plastic surgery many years ago 4 his nose."

@juhriSL : "@lysia_ely I was right then. The doctor always knows it. You're the ghost from my past. Good to see you, stranger."

@lysia_ely : "@juhriSL you do grow old. Nice to see u too"


Tidak ada yang spesial, saya tidak pernah merayakan ulang tahun saya. dan tidak pernah kepikiran untuk merayakannya. dan ucapan terima kasih bagi FB karena social network ini lah yang secara tidak langsung membuat orang2 yg tidak saya kenal, atau yang saya kenali mengucapkan selamat ulang tahun.

jadi yang berbeda dg hari sebelumnya atau hari biasa adalah, dengan banyaknya yg menuliskan ucapan selamat ulang tahun. jujur saja, itu membuat saya sedikit merasa special. jadi dengan tulus saya mengucapkan terima kasih.

dan untuk the ghost from my past. I remember why I liked you. you knocked me down just with one shot.

I have nothing to say. I already forget everything. dunno why. too tired maybe

Related Post



No comments:

Post a Comment